تربیت شنوایی

قابل توجه دانشجویان عزیز رشته علوم تربیتی پاور مربوط به تربیت شنوایی را از اینجا دانلود نمایید

دونمونه گزارش کار ورزی 1

  قابل توجه دانشجویان محترم کارورزی 1 دونمونه گزارش برای استفاده.

نمونه1، نمونه 2

آموزش هنر

دانشجویان محترم رشته علوم تربیتی ترم 6 فایل آموزش هنر را دانلود نمایند

هنر - قصه

دانشجو یان محترم رشته علوم تربیتی ترم 6 پاور مربوط به داستان را دانلود نمایند

قسمت دوم داستان امیر حسین

...

هواپیما پرید ... و من قدرتی برای کنترل اشک هام نداشتم ...

برگشتم خونه ... اوایل تمام روز رو توی تخت می خوابیدم ... حس بیرون رفتن نداشتم ... همه نگرانم بودن ... با همه قطع ارتباط کردم ... حتی دلم نمی خواست مندلی رو ببینم ... .

مهمانی ها و لباس های مارکدار به نظرم زشت شده بودن ... دلم برای امیرحسین تنگ شده بود ... یادگاری هاش رو بغل می کردم و گریه می کردم ... خودم رو لعنت می کردم که چرا اون روز باهاش نرفتم ... .

چند ماه طول کشید ... کم کم آروم تر شدم ... به خودم می گفتم فراموش می کنی اما فایده ای نداشت ...

ادامه نوشته

یک داستان خواندنی

داستان امیر حسین

لطفا این داستان را بخوانید و برداشت نهایی خود را در یک جمله بیات کنید/بنویسید.

به علت طولانی بودن  داستان در دوقسمت ارائه می شود

قسمت اول

توی دانشگاه مشهور بود به اینکه نه به دختری نگاه می کنه و نه اینکه، تا مجبور بشه با دختری حرف می زنه ... هر چند، گاهی حرف های دیگه ای هم پشت سرش می زدن ... .

توی راهرو با دوست هام ایستاده بودیم و حرف می زدیم که اومد جلو و به اسم صدام کرد ... خانم همیلتون می تونم چند لحظه باهاتون صحبت کنم؟ ... .

کنجکاو شدم ... پسری که با هیچ دختری حرف نمی زد با من چه کار داشت؟ ... دنبالش راه افتادم و رفتیم توی حیاط دانشگاه ... بعد از چند لحظه این پا و اون پا کردن و رنگ به رنگ شدن؛ گفت: می خواستم ازتون درخواست ازدواج کنم؟ ... .

ادامه نوشته

ضرب باانگشتان

روش جالب برای جدول ضرب باانگشتان

يك مولف ايراني قرن هفتم به نام بهاالدين در كتاب خود كه به طور وسيعي در ايران و هند پخش شد.

 روش زيبايي در مورد ضرب به كمك انگشتان دارد كه براي انهايي كه نمي خواهند جدول ضرب را براي

عددهاي بزرگتر از پنج ياد بگيرند لازم است.

 اگر كسي بداند حاصل 2*2 و3*4 و غيره تا 5*5 چقدر است مي تواند حاصل بقيه ضربها را به كمك

انگشتان خود محاسبه كند.

 فرض كنيم مي خواهيم حاصل 8*9 را بدست آوريم.

اختلاف 9و8 از 5 به ترتيب 4و3 مي باشد.

 سه انگشت از يكي از دستان و چهار انگشت از دست ديگر مي خوابانيم.

 مجموع انگشتهاي خوابيده : دهگان

 حاصلضرب تعداد انگشتهاي باز رقم يكان خواهد بود

 منبع:www.kanoon.ir